تمامی حقوق برای سامانه فروش آنلاین آسان پرواز سیمرغ محفوظ میباشد - © 2016

فروش بلیط هواپیما

 

فروش بلیط هواپیما دیگر مانند زمان قدیم نیست. در گذشته اگر فردی قصد سفر می‌کرد و می‌خواست درباره‌ی قیمت بلیط هواپیما بپرسد یا بلیط هواپیما بخرد،  باید به همراه شناسنامه یا گذرنامه‌اش به سمت دفاتر فروش بلیط هواپیما میرفت و پس از ارائه‌ی شناسنامه و پرداخت پول نقد، بلیط هواپیما می گرفت و راهی خانه می‌شد. اگر یک نفر قصد داشت نرخ فروش بلیط هواپیما و کیفیت خدمات پرواز را در ایرلاین‌های مختلف مقایسه کند و از بین آنها یکی را انتخاب کند، باید یکی‌یکی همه دفاتر مختلف فروش را زیرپا می‌گذاشت و دفاتر فروش ایرلاین‌ها یک کاتالوگ به او می دادند.
اما امروزه نحوه فروش بلیط هواپیما تغییر کرده، تکنولوژی کاری کرده که هر آنچه لازم دارید، خودش بیاید در خانه یا محل کارتان؛ و فروش کالا و خدمات بسیار آسان و آنلاین شده، همینطور فروش بلیط هواپیما به صورت آنلاین فراهم گردیده است.

 

وب‌سایت‌های آنلاین فروش بلیط هواپیما

فروش آنلاین بلیط هواپیما در سرتاسر جهان مرسوم شده است، کاربران اینترنت در تمامی کشورهای توسعه‌یافته بیشترِ کالا و خدمات مصرفی خود را از فروشگاه‌های اینترنتی می‌خرند، آنها کلیه خدمات سفر مانند بلیط هواپیما یا تورهای مسافرتی را هم از طریق اینترنت می‌خرند.
در کشور ما ایران نیز این روش مرسوم گردیده . فروش بلیط هواپیما به صورت کاملا آسان و آنلاین. تنها کافیست در پنجره‌ی جستجوی گوگل تایپ کنید فروش بلیط هواپیما یا  بلیط هواپیما، آنگاه می‌بینید با تعداد بسیاری وب‌سایت و اپلیکیشن  و ربات تلگرام روبرو می‌شوید که فروش بلیط هواپیما به شیوه‌ی آنلاین را انجام میدهند، تمامی آنها هم اصرار دارند که بهترین قیمت را ارائه می‌دهند و در فروش بلیط هواپیما به ارزانترین قیمت ممکن، از دیگر رقیبان جلو هستند.
آیا انتظار مسافر شایسته ایرانی تنها ارزان قیمت بودن است ؟
در سراسر جهان ایرلاین‌های هواپیمایی با ارائه‌ی پیشنهادهای شگفت‌انگیز با قیمت ها و خدمات متفاوت مسافران متفاوتی را به خود جذب می نمایند و تمام این موارد فکرشده و برنامه ریزی شده است، ایرلاین‌ها برای اقشار مختلف جامعه با بودجه‌های متفاوت، نرخ‌های متفاوتی تعیین می‌کنند. اما در کشور ما به دلیل تحریم‌های هواپیمایی و ناوگان خسته‌ی هوایی، دیگر توانی برای ارائه‌ی آفرهای رنگارنگ در فروش بلیط هواپیما از سوی ایرلاین‌ها به جا نمانده، که البته با اعلام برجام و رفع تحریم‌ها به‌مرور شاهد شکوفایی در بازار فروش بلیط هواپیما و سفرهای هوایی خواهیم بود.

 

قیمت ارزان بلیط هواپیما مهم است یا کیفیت؟

بهترین قیمت بلیط هواپیما، الزاما ارزان‌ترین بلیط یا گران‌ترین بلیط نیست؛ بلکه این مورد بیشتر به آژانس یا شرکت هواپیمایی و خدمات و ایمنی فروش بلیط هواپیما بستگی خواهد داشت.
به نظر شما کدام‌ برایتان گران‌تر خواهد بود؟ خرید بلیط ارزان هواپیما از یک آژانس نامعتبر و از دست دادن پرواز و هزینه‌ای که پرداخت کرده اید، یا خرید بلیط با قیمت مناسب از یک آژانس معتبر که امنیت پرواز شما را تامین خواهد کرد، و با خدمات پشتیبانی آرامش در سفر را برای شما فراهم خواهد کرد.
هنوز سطح بودجه‌ی مسافران ایرانی و خدمات ایرلاین‌های هوایی ایرانی تا آن حد بالا نرفته که فروش بلیط هواپیما مانند بازار کشورهای توسعه یافته رنگارنگ و متنوع از نرخ‌ها و کیفیت‌های مختلف پروازی باشد، اما باز هم استانداردهای خاصی وجود دارد. که این استانداردها و معیارها، بیشتر در عرصه‌ی فروش بلیط هواپیما موثرند.
به طور مثال شما در شیراز زندگی می‌کنید و قصد دارید به مشهد سفر کنید، برای این سفر دنبال بلیط هواپیما می‌گردید، به یکی از همین وب‌سایت‌های فروش بلیط هواپیما مراجعه می کنید، یک بلیط چارتر با قیمت ارزان هم پیدا می‌کنید، پول را واریز می‌کنید و بلیط را صادر میکنید. روز پرواز که عازم فرودگاه می‌شوید، پای کانتر پرواز متوجه می‌شوید اسم‌ شما در لیست پرواز نیست، یا این شماره پرواز وجود خارجی ندارد. این اتفاقی است که بسیار در عرصه‌ی فروش بلیط هواپیما تکرار می گردد و مسافر باید  دوباره از همان فرودگاه بلیط بخرد، یا اینکه به خانه بازگردد.
آسان پرواز سیمرغ ، جامعترین سامانه‌ی آنلاین خرید بلیط هواپیما است که خدمات سفر هوایی را به آسان ترین و سریع‌ترین شکل ارایه می دهد و با بهترین خدمات پشتیبانی، یکی از سامانه های معتبر فروش بلیط هواپیما در ایران است.
فروش بلیط هواپیما در تمامی پروازهای داخلی و خارجی و عتبات عالیات به صورت آنلاین تخصص ماست. تفاوت اصلی آسان پرواز سیمرغ با دیگر وب‌سایت‌های فروش بلیط  هواپیما به صورت آنلاین، این است که ما در فروش بلیط چارتر فقط بلیط‌های چارترکنندگان معتبر را که اعتبارشان تایید شده است، در سامانه‌ی جستجوی بلیط هواپیما قرار می‌دهیم. با تمامی این تدابیر اگر باز هم پس از فروش بلیط هواپیما برای مسافر یا پرواز مشکلی پیش بیاید، پشتیبانی بیست‌وچهارساعته‌ی آسان پرواز سیمرغ آماده‌ی پاسخ‌گویی و رسیدگی به مسافران عزیزی است که به هر دلیلی با مشکلی در پرواز روبرو شده‌اند.

 

استرداد آنلاین

گاهی  ممکن است پیش بیاید که پس از فروش بلیط هواپیما، مسافر امکان  حضور در پرواز را ندارد، در این شرایط شما می‌توانید بلیط را برگردانید و درواقع مسترد نمایید. اما به یاد داشته باشید که فقط بلیط‌های سیستمی امکان استرداد دارند و بلیط‌ های چارتر را نمی‌توانید پس بدهید.
استرداد بلیط سیستمی هم شرایط ویژه‌ی خودش را دارد. آن هم با پرداخت جریمه‌ی کنسلی! شما بعد از خرید بلیط هواپیما و قبل از پرواز به هر دلیل شخصی که بلیط را برگردانید، مبلغی که برای فروش بلیط هواپیما از شما دریافت شده است، با کسرِ جریمه‌ی کنسلی مطابق با قوانین کنسلی همان ایرلاین هوایی به حساب شما بازخواهد گشت. تفاوت آسان پرواز سیمرغ در این مورد با دیگر وب‌سایت‌های مشابه و حتی بعضی از خود ایرلاین‌ها در این است که تنها ۲۰دقیقه تا نیم‌ساعت زمان میبرد تا وجه بلیط مسترد شده به حساب شما برگردد. در صورتی که در سایت های مشابه این زمان به بیست‌وچهار ساعت یا حتی بیشتر هم خواهد رسید.

 

بلیط عتبات عالیات

از خدمات آنلاین آسان پرواز سیمرغ در زمینه‌ی فروش بلیط هواپیما امکان صدور بلیط هواپیما به مقصد عتبات عالیات است. از زمانی که مسیرهای پروازی بین دو کشور ایران و عراق مجددا برقرار شده، چشم زائران ایرانی هم به گنبد حرمین شریفین روشن شده. برای استفاده از این خدمات ، کافی است نیت کنید، وارد سایت فروش بلیط هواپیما شوید، در قسمت جستجوی بلیط هواپیما مسیر عتبات عالیات را انتخاب کنید، پول را پرداخت کنید وراهی شوید (البته به شرط تهیه و صدور ویزا) زیارت قبول! در حال حاضر پروازهای مسیر تهران ـ بغداد، تهران ـ نجف، مشهد ـ بغداد و مشهد ـ نجف ، اصفهان – نجف ، روی سایت موجودند و مسیرهای دیگر هم به‌زودی اضافه خواهند شد.

 

تیم پشتیبانی آسان پرواز سیمرغ

همان‌طور که می دانید گاهی اوقات پیش می‌آید که پس از فروش بلیط هواپیما مسافر با مشکلاتی مواجه می شود. مهم ترین اصل در یک کسب‌وکار الکترونیک حضور واحد پشتیبانی فعال و پاسخگو است. که مسافر در هر ساعتی از شبانه‌روز بتواند با واحد پشتیبانی تماس بگیرد و مشکل پیش آمده را برطرف کند. کارشناسان پشتیبانی آسان پرواز سیمرغ نیروهای آموزش‌دیده و حرفه‌ای هستند که در تمام ساعات شبانه‌روز آماده‌ی پاسخگویی به مشتریان عزیز آسان پرواز سیمرغ می باشند.
تا اینجا با چکیده‌ای از فروش بلیط هواپیما در آسان پرواز سیمرغ به‌صورت آنلاین و خدمات و ویژگی‌های آن آشنا شدید. ما بسیار خوشحال و خرسندیم که با شما هستیم.

جستجوی مطالب و مسیرهای پرواز

Generic selectors
فقط دقیقا یکسان
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در پست
جستجو در صفحه
طبقه بندی بر اساس دسته
اطلاعیه ها
بلیط هواپیما
دانستی های پرواز
مطالب مفید

اطلاعات تماس

جهت اطلاع از قیمت لحظه ای بلیط هواپیما در مسیرهای پروازی میتوانید، از کادر "به کجا پرواز می کنید" مبدا ، مقصد و تاریخ مورد نظر را انتخاب و سپس لیست پرواز را مشاهده کرده و خرید بلیط را به صورت آنلاین انجام دهید

تلفن واحد فروش : 02188059076

تلفن واحد پشتیبانی : 09371447164

مطالب مفید



اطلاعات تماس

  •    تهران ، میدان آرژانتین ، خیابان الوند ، کوچه آویز

  •     تلفن فروش و پشتیبانی : 02188059076

  •     موبایل پشتیبانی 1: 09371447164

  •     موبایل پشتیبانی 2: 09905594494

  •     فکس: 02189785719

تمامی حقوق وب سایت برای سامانه فروش آنلاین آسان پرواز سیمرغ محفوظ میباشد - © 2016