تمامی حقوق برای سامانه فروش آنلاین آسان پرواز سیمرغ محفوظ میباشد - © 2016

آنچه باید قبل از تحویل اتاق هتل انجام بدهید

آنچه باید قبل از تحویل اتاق هتل انجام بدهید

 

در مورد اکثر افرادی که در طول سفر در هتل اقامت دارند، تحویل دادن اتاق تنها شامل نگاهی سریع به برگه صورتحساب اتاق، و سوار شدن به تاکسی و رفتن به سمت فرودگاه می باشد. اما عده ای دیگر حتی همین کار را هم انجام نمی دهند و به سرعت چمدانشان را بر میدارند و از اتاقشان در هتل خارج می شوند و تازه وقتی به خانه رسیدند به خرج و مخارج و حساب و کتاب ها رسیدگی می کنند.
ما در این مطلب کارهایی را پیشنهاد می کنیم که وقتی اتاق تان در هتل را ترک می کنید باید حتما آنها را انجام دهید

 

برای آخرین بار اتاق را بررسی کنید
خروج از اتاق و تحویل آن ، چه ساعت ۵ صبح باشد یا ۵ دقیقه به زمان تحویل اتاقتان مانده باشد، حتما مطمئن شوید که برای بار آخر بخوبی همه جای اتاق را چک کرده اید تا وسیله ای از شما جا نمانده باشد. ملحفه ها را تکان بدهید، گوشه و کنار دوش را خوب نگاه کنید و کمد لباس ها را دوباره چک کنید، زیر تخت را نگاه کنید. اگر وسیله ای را در اتاق هتل جا بگذارید و بروید دیگر غیر ممکن است که بعد از تحویل اتاق بتوانید برگردید (به ویژه اگر سفر شما خارجی باشد).

 

چند یادگاری بردارید.
معمولا در اتاق ها لوازمی به صورت رایگان گذاشته می شوند شما با برداشتن چند تا از آنها به عنوان یادگاری از اقامت تان در هتل (مخصوصا اگر اقامت خوبی هم بوده باشد) می توانید آنرا به یک خاطره خوش تبدیل کنید. لوازمی که به عنوان یادگاری با خودتان می برید می تواند یکی از لوازم بهداشتی حمام، دفتر یادداشت ، خودکار، دمپایی، یا کلید کارتی اتاق باشند (اما نه حوله و لباس هایی که در اتاق وجود دارد، چون هتل پول آنها را حساب می کند). برداشتن این اقلام به عنوان یادگاری اصلا کار بدی به حساب نمی آید و به محض اینکه اتاق را به بخش خانه داری تحویل دادید آنها وسایل بهداشتی را دور می ریزند، پس بهتر است آنها را با خودتان ببرید. برخلاف تصور ما ایرانیان، در خارج کشور هم این قضیه کاملا عادی شده است و مردم بسیاری از کشورها اینکار را انجام می دهند.

 

انعام یا تیپ دادن به مستخدم (خانه دار)
انعام دادن به خانه دارها در هتل کم کم به عنوان راهی برای جبران حقوق های کمی که هتل ها به کارکنان خود پرداخت می کنند، تبدیل شده است. در صورتی که مستخدم بخش خانه داری هتل در طول مدت اقامت شما به اتاق بیاید و تخت را مرتب کند، بالش ها را پف دهد، حوله هایتان را عوض کند و لباس هایی که از چمدان به این طرف و آن طرف انداخته اید را مرتب کند، پرداخت مقداری انعام می تواند به نشانه قدردانی شما باشد. انعام را باید جایی بگذارید که در معرض دید باشد ، روی میز کوچک کنار تخت همراه با یک یادداشت بگذارید، در اینصورت مستخدم آنرا با پولی که شاید جا بگذارید (که البته هیچ وقت هم نباید جا بگذارید) اشتباه نمی گیرد. یک مشکل در رابطه با دادن انعام وجود دارد، و این است که مستخدمی که به او انعام می دهید شاید همانی نباشد که روز قبل اتاقتان را مرتب کرده باشد اما مورد صحیح این است که مستخدم های بخش خانه داری هتل مطمئنا با انعام دادن شما پولدار نمیشوند، اما دادن انعام به انها کمک بسیاری می کند.
 
در صورت بروز هرگونه مشکل یا اتفاقی به هتل اطلاع دهید
اگر موردی در رابطه با اقامت شما در هتل ناراحتتان می کند، یک همسایه شلوغ و پر سروصدا، یا شیر آبی که چکه می کند و دوشی که هیچ وقت آب آن گرم نیست، حتما به هتل اطلاع دهید. با اینکار نه تنها مشکل برطرف می شود بلکه باعث می شود گاهی از مبلغ هزینه اتاق تان به خاطر جبران مشکلی که پیش آمده، کم شود.
هتل های خارجی خیلی نگران این موضوع هستند که مهمانان در بازبینی های آنلاین از هتل چه می گویند، بنابراین تمام تلاش خود را برای خوشحال و راضی نگه داشتن مهمانان هتل انجام می دهند؛ چون آگاه هستند که اگر مهمانان آنها هتل را با نارضایتی ترک کنند آماده قشقرق به پا کردن در سایت بازبینی هستند. و این امر تاثیر منفی بر هتل و سابقه آن می گزارد.

 

هزینه های نهایی را با دقت بررسی کنید
اگر در طول اقامت تان از خدماتی استفاده کردید که جزو خدمات جانبی و هزینه دار هتل بوده – به طور مثال وای فای، خرید فیلم، استفاده از مینی بار اتاق و غیره – مطمئن شوید که قیمت دقیق در برگه صورتحساب نوشته شده باشد. هتل ها همیشه “اشتباه “می کنند و این یک امر عادی است و ممکن است به اشتباه چیزی که خریده اید پولش دوبار حساب شده باشد. اگر باید هتل را صبح زود ترک کنید، هزینه ها را شب قبل بررسی نمایید. معمولا خیلی از افراد فکر میکنند که هتل ها بر خلاف فروشگاه ها یا مغازه ها، هیچوقت در حساب و کتابشان اشتباه نخواهند کرد.

جستجوی مطالب و مسیرهای پرواز

Generic selectors
فقط دقیقا یکسان
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در پست
جستجو در صفحه
طبقه بندی بر اساس دسته
اطلاعیه ها
بلیط هواپیما
دانستی های پرواز
مطالب مفید

اطلاعات تماس

جهت اطلاع از قیمت لحظه ای بلیط هواپیما در مسیرهای پروازی میتوانید، از کادر "به کجا پرواز می کنید" مبدا ، مقصد و تاریخ مورد نظر را انتخاب و سپس لیست پرواز را مشاهده کرده و خرید بلیط را به صورت آنلاین انجام دهید

تلفن واحد فروش : 02188059076

تلفن واحد پشتیبانی : 09371447164

مطالب مفید



اطلاعات تماس

  •    تهران ، میدان آرژانتین ، خیابان الوند ، کوچه آویز

  •     تلفن فروش و پشتیبانی : 02188059076

  •     موبایل پشتیبانی 1: 09371447164

  •     موبایل پشتیبانی 2: 09905594494

  •     فکس: 02189785719

تمامی حقوق وب سایت برای سامانه فروش آنلاین آسان پرواز سیمرغ محفوظ میباشد - © 2016